Fáze Rudolph
Větší efektivita v Rudolph Logistik

Poskytovatel služeb vybírá automaticky řízený systém

Společnost Rudolph Logistik je spolehlivý poskytovatel služeb zákazníkům v širokém spektru průmyslových oborů. Investice do dvou automatických vozíků optimalizovala procesy ve skladu.

Bez řidiče a integrované skrze rozhraní

Za účelem zajištění dlouhodobě bezchybných a včasných dodávek pro své zákazníky a zároveň usnadnění práce svým zaměstnancům se společnost Rudolph Logistik Group (Lorsch, jižní Hesensko) rozhodla pro inovaci. Po osmitýdenní plánovací a testovací fázi se poskytovatel logistických služeb rozhodl pro dva moderní automatické systémy (AGV-S). Velkou výhodou těchto vysokozdvižných vozíků je to, že se dokáží přizpůsobit měnícímu se prostředí, ale zároveň si stále zachovávají nezbytnou flexibilitu ve skladu. Navíc lze používat stávající regálový systém a skladová místa. Naše logistické rozhraní bylo pro společnost Rudolph Logistik Group další výhodou. Tento middleware umožňuje AGV-S bez obtíží komunikovat s vlastním systémem pro řízení skladu (WMS) zákazníka. Automatický systém představuje zásadní usnadnění zátěže v distribučním centru, které má rozlohu 14 300 metrů čtverečních a obsahuje 10 600 paletových a 170 000 regálových míst. Zhruba 135 zaměstnanců balí a odesílá asi 430 000 položek do celého světa.

Markus Krumpholz
PM a kontrola v Rudolph Logistik Group

„Díky autonomnímu systému bez řidiče jsme byli schopni zvýšit efektivitu našich interních procesů a zbavit naše zaměstnance zátěže.“

Větší efektivita, menší chybovost

Společnost Rudolph Logistik Group je aktivní především v automobilovém, nákladním, spotřebním, průmyslovém a balícím sektoru. Interní procesy musí být neustále zlepšovány a musí být také zcela využit optimalizační potenciál. To je dokonale možné díky automatickému vozíku EKS 210a společně s naším logistickým rozhraním. Již brzy po uvedení do provozu bylo zřejmé zlepšení efektivity v intralogistických procesech a zredukování chyb v rámci interních přepravních procedur. Zaměstnanci se nyní mohou lépe soustředit na speciální přepravu. Přiřazení příkazů k přepravě jednotlivých palet se provádí pomocí čárového kódu, který je automaticky čten prostřednictvím APM a hlášen do WMS skrze logistické rozhraní. WMS poté odesílá přesné informace o poloze dané palety ve skladu do vozíku, a to znovu přes logistické rozhraní. Paleta je bezpečně přepravena na své místo skrze optimální trasu a je přesně uložena.

Technologické vedení

„Od uvedení do provozu převzaly automatické vozíky některé části interní přepravy. U výdeje zboží to představuje zhruba 50 procent každodenního výdeje. Navíc komplexní bezpečnostní systém automatických vozíků pomohl minimalizovat škody v distribučním centru,“ říká Markus Krumpholz, který je odpovědný za projektový management a kontrolu ve společnosti Rudolph Logistik. Thorsten Krämer, obchodní manažer pro oblast Rhein/Main/Neckar dodává: „Viděli jsme tento systém na výstavách a na internetu, ale také jsme viděli dva závody klientů společnosti Jungheinrich. Ostatní výrobci nemají pro naše požadavky vhodnou alternativu. Navíc v případě společnosti Jungheinrich máme jen jednoho kontaktního partnera a vše získáváme od jednoho dodavatele.“ Prostřednictvím automatických vozíků od Jungheinrichu také prokazujeme snahu zavádět nové technologie, což nám pomáhá získávat zkušenosti pro možné velké projekty v budoucnu.

Máte otázky?