Stage Thyssen Krupp
Automatická přeprava ocelových součástí

Společnost ThyssenKrupp věří našemu automatickému systému

Společnost ThyssenKrupp má automatizovanou interní přepravu s autonomním systémem bez řidiče (AGV-S). Pohybuje kolejnicovými díly pro schodišťové výtahy mezi různými pracovními stanicemi. Optimální flexibilita a minimální požadavky na prostor byly klíčovými faktory této volby.

Optimalizace přepravních tras, synchronizace procesů

ThyssenKrupp vyrábí kolejnice pro schodišťové výtahy ve své nizozemské továrně v Krimpen an der Issel. Oddělení výroby kolejnic hledalo flexibilní, vysoce výkonné řešení pro interní pohyb materiálů za účelem optimalizace výrobních procesů. 
Cílem bylo synchronizovat pracovní procesy a minimalizovat chyby prostřednictvím automatizace, a zároveň snížit zátěž zaměstnanců odstraněním přerušení v práci, která jsou způsobena interní přepravou. Je nutné vzít v úvahu omezený prostor, ale také možnost sledovat materiály v rámci výrobního procesu. 
Cílem byla automatizovaná přeprava materiálů mezi jednotlivými kroky výroby při zachování maximální flexibility.

Kurt Debaene
manažer provozu ThyssenKrupp

„Automatizace také pokryla interní přepravu. Hlavním požadavkem bylo udržet flexibilitu s ohledem na trasy a požadavky na prostor.“

Automatizace s maximální flexibilitou

Oddělení výroby kolejnic má šest různých výrobních skupin pro zpracování trubek a profilů regálů. Každá z nich je odpovědná za konkrétní fázi výroby. Výsledkem je, že materiály projdou všemi těmito stanicemi.
Aby zůstala zachována maximální flexibilita, byl vybrán automatický systém (AGV-S). Jednokolejnicová dráha a pevný dopravníkový pás by nebyly dostatečně flexibilní, aby zvládly změny v rozvržení výroby. Jeden systém AGV-S je naopak dostačující, protože několik kolejnicových dílů je pro přepravu spojeno dohromady. Jestliže bude v budoucnu nutné zvýšit kapacitu, bude to možné jednoduchým přidáním dalšího AGV-S do systému.

Vysokozdvižný vozík bez řidiče

Společnost ThyssenKrupp se rozhodla pro náš automatický systém jako revoluční a rozšířené logistické řešení, které sestává z paletového vozíku s elektrickým ovládáním a připojení k hostitelskému systému.
ERC 215a je automaticky řízený vozík vycházející ze standardního vysokozdvižného vozíku Jungheinrich. Díky laserové navigaci a triangulaci dokáže bezobslužný ručně vedený vysokozdvižný vozík obsloužit 28 míst v závodu a přepravit až osm trubek a regálových profilů najednou. Logistický software monitoruje sekvenci příkazů, které jsou automaticky zpracovány. Aby nedošlo ke zranění nebo škodě, je vysokozdvižný vozík vybaven několika bezpečnostními snímači. Jakmile se v cestě objeví překážka, okamžitě zastaví. Když je cesta opět volná, AGV-S automaticky pokračuje.
V současné době je v rámci výroby mnohem důležitější efektivita a hodnota, palety lze tedy vysledovat v jednotlivých výrobních krocích a zaměstnanci společnosti ThyssenKrupp jsou méně zatíženi.

Máte otázky?