Call4Service
+420 313 333 111 Telefon
Kontaktní formulář
Newsletter
Centrum náhradních dílů Kaltenkirchen
Originální náhradní díly pro celý svět

Nový standard v distribuci náhradních dílů

Jako generální dodavatel komplexních logistických řešení jsme naplánovali a vybudovali vlastní centrum náhradních dílů: se skladovou plochou 20 000 m2 pro více než 65 000 položek ve 110 000 skladovacích místech.

WMS, výškový sklad, automatický sklad drobných dílů a vysokozdvižné vozíky v bezproblémové spolupráci.

Abychom vytvořili co nejlepší podmínky pro celosvětovou logistickou síť, rozhodli jsme se vybudovat nový centrální sklad náhradních dílů v Kaltenkirchenu nedaleko Hamburku, který nahradil předchozí sklad náhradních dílů v Norderstedtu. Systémové řešení zahrnuje různé regálové systémy, vysokozdvižné vozíky z naší nabídky a náš vlastní systém řízení skladu (WMS). Centrální sklad jsme si vyvinuli a implementovali sami, jako společnost zabývající se kompletními logistickými systémy.

Jádrem automatického skladového systému je výškový sklad se 7 uličkami a prostorem pro 21 168 palet a také automatický sklad pro drobné díly s 8 uličkami a 80 000 místy. Kromě toho má nové logistické centrum oddělené skladovací prostory pro rychloobrátkové zboží, volně ložené zboží a nebezpečné zboží, stejně tak i oddělený prostor pro export.
Zboží se v závislosti na objednávkách skládá do kartonů, speciálních logistických boxů nebo na palety na deseti pracovištích pro kontejnery a osmi kombinovaných pracovištích pro vychystávání palet a kontejnerového zboží. Jednotlivé oblasti jsou propojeny pomocí dopravníkové technologie o celkové délce přes dva kilometry.

Stefan Brehm
Vedoucí Jungheinrich Service & Parts AG & Co. KG

„Zpracování došlých zakázek je efektivnější, takže naši zákazníci mohou rychleji dostat objednané náhradní díly.“

Nový standard v logistice náhradních dílů

Došlo ke zvýšení produktivity skladové logistiky díky centrálnímu skladu náhradních dílů o více než 50 procent. Denně expedujeme více než 11 000 dílů po celém světě. Díky řešení na míru lze expedovat až 1 000 náhradních dílů za hodinu ve třech časových pásmech (Amerika, střední Evropa a Asie).

Kancelářské prostory o rozloze 3 800 m2 v centru náhradních dílů jsou zřízeny jako open-space. "Výraznou výhodou tohoto prostorového konceptu jsou transparentní a přímé komunikační cesty mezi zaměstnanci. Příchozí objednávky jsou vyřizovány efektivněji, takže naši zákazníci dostanou objednané náhradní díly rychleji," říká Stefan Brehm, manažer společnosti Jungheinrich Service & Parts AG & Co. KG.

Máte otázky?