Odešlete servisní požadavek pomocí aplikace „Jungheinrich Call4Service“
Vysokozdvižný vozík je důležitým pracovním zařízením a v případě defektu si přejete rychlé řešení, abyste předešli dlouhým prostojům? S novou servisní aplikací Jungheinrich šetříte cenný čas, protože můžete čtyřiadvacet hodin denně přímo kontaktovat ze svého mobilního zařízení náš zákaznický servis. Další logický krok k větší míře optimalizace našeho zákaznického servisu, který vám poskytujeme: Jungheinrich Call4Service. Předávejte svá servisní hlášení čtyřiadvacet hodin denně pomocí chytrého telefonu.
Verze pro chytrý telefon
Webová verze
Otevřete prohlížeč a přejděte na stránku http://Call4Service.Jungheinrich.com/
Registrace
K vytvoření zákaznického účtu budete potřebovat následující údaje:
Jméno a příjmení
Číslo zákazníka
Číslo vybavení/vozíku
Telefonní číslo
E-mailovou adresu
Individuální heslo
Nyní máte k dispozici aplikaci a webovou verzi se všemi funkcemi.
...a máte k dispozici aplikaci a webovou verzi se všemi funkcemi.
Naskenováním kódu QR identifikujete nejjednodušším způsobem vozík, na kterém potřebujete provést servis. Váš požadavek může zahrnovat opravu, údržbu, inspekci nebo službu týkající se oleje nebo baterie. Navíc máte možnost doplnit podrobnější doplňující text nebo zadat požadovaný termín. Vložit můžete i fotografie. Jakmile svůj požadavek odešlete, zašleme vám e-mailem potvrzení. Intuitivní ovládání šetří čas. Ušetříte si dlouhé telefonáty, a i přesto dostaneme všechny potřebné informace.
SERVIS
E-mail: servis@jungheinrich.cz
Telefon