Call4Service
+420 313 333 111 Telefon
Kontaktní formulář
Newsletter
Důvěra a perfektní servis jako základ dlouhodobé spolupráce.

Promens Zlín a.s. spoléhá na služby Jungheinrich

Důvěra a perfektní servis jako základ dlouhodobé spolupráce.

Společnost Promens Zlín a.s. se zabývá výrobou karosářských dílů z plastů, jejich kompletací a osazením dalšími díly a následnou expedicí přímo na výrobní linky předních evropských výrobců dopravních prostředků, zemědělské i stavební techniky. Jako Tier 1 dodavatel těchto společností si nemůže dovolit výpadek ve výrobě a ohrozit tak produkci svých klientů. V oblasti manipulační techniky se tak poohlíží nejen po špičkové technice, ale hlavně po špičkových poprodejních službách. Servis, komunikace a transparentnost je totiž často důležitější než výkonový parametr jednoho stroje.

Výpadky si nemůžeme dovolit

Bezúdržbový provoz a rychlé dobíjecí časy Li-Ion baterií umožňují vícesměnný provoz bez nutnosti jejich výměny. Rychlý servis, propracovaná distribuce náhradních dílů a dobře vyškolení technici. To jsou služby, které prověří až zákazník s vysokými nároky. O to víc v době pandemie, kdy bylo zajistit 100% kvalitu služeb ještě náročnější.

Vozíky Jungheinrich ve společnosti Promens Zlín
David Pernický
vedoucí interní logistiky Promens Zlín a.s.

„Hledáme takového dodavatele, který je schopen zajistit maximální dostupnost techniky a okamžitě řešit problémy. A to Jungheinrich plní do detailu.“


„Jako Tier 1 dodavatel automotive zákazníkům si nemůžeme dovolit nedodat zboží včas. Každá hodina zpoždění by nás stála obrovské peníze. Na druhou stranu nemůžeme zbytečně předimenzovat naši flotilu manipulační techniky. Proto hledáme takového dodavatele, který je schopen zajistit maximální dostupnost techniky a okamžitě řešit problémy. A to Jungheinrich plní do detailu,“ vysvětluje David Pernický, vedoucí interní logistiky Promens Zlín a.s.

Vozíky s lithium-iontovou technologií

Flotila v Promens Zlín postupně přechází na lithium-iontové baterie. Kromě notoricky známých výhod, jako je bezúdržbový provoz a rychlé dobíjecí časy umožňující vícesměnný provoz bez výměny baterie (mimochodem v Promens Zlín aktuálně připravují rozjet 4 směny, přičemž na dostupnost flotily vozíků tato zátěž nebude mít vliv), se ve Zlíně ukázal ještě další efekt.

Michal Kališ
poradce pro servisní služby Jungheinrich

„Kdokoliv vozík potřebuje, přihlásí se k němu pomocí své karty, odpojí ho ze zásuvky a opět ho vrátí a dá nabíjet." 

„Díky možnosti nabíjení ručně vedených vozíků s integrovanými bateriemi z jakékoliv zásuvky se mohou tyto vozíky průběžně používat na různých výrobních úsecích. Kdokoliv vozík potřebuje, přihlásí se k němu pomocí své karty, odpojí ze zásuvky a opět ho vrátí a dá nabíjet,“ popisuje jednu z výhod Li-Ion baterií Michal Kališ, poradce pro servisní služby Jungheinrich.

Nabíjení vozíků Jungheinrich z jakékoliv zásuvky

Společný tým

Pan Pernický oceňuje nejen kvalitu strojů a samotného servisu, ale i přístup celého týmu Jungheinrich. Pokud se jedná o střední větší flotilu vozíků, jako je v Promens Zlín, nelze zajistit komplexní služby jen jedním technikem a obchodním zástupcem. Již při výběru vozíků se do procesu zapojují další lidé z centrály Jungheinrich – produktoví manažeři, specialisté na finanční služby, servisní disponenti, odborníci na regály a mnoho dalších.

David Pernický
vedoucí interní logistiky Promens Zlín a.s.

„Náš skvělý tým Promens Zlín doplňuje i Jungheinrich - díky svému profesionálnímu přístupu a precizně nastavené spolupráci."

„Tak jako náš skvělý tým Promens Zlín od prvního pracovníka výrobní technologie, přes zajištění zakázek, od prvotřídního oddělení Sales k oddělení Nákupu, odbytu a plánování. To vše, pod záštitou CEO p. Roberta Zatloukala - beru ze své pozice, že tento tým doplňuje i Jungheinrich - díky svému profesionálnímu přístupu a precizně nastavené spolupráci. Vozíky máme s full servisem, takže většina servisních zásahů jde za Jungheinrichem tak jako tak. I pokud se ale jedná o výměnu dílu vlivem poškození, který musíme hradit my, mám v oba techniky, Davida Mikelu i Jirku Zapletala, naprostou důvěru. V podstatě jsou členy našeho týmu, kteří mají stejný cíl jako my – funkční techniku. Občas se vyskytne větší poškození, které znamená administrativu s pojišťovnou. Díky práci Hanky Třečkové, která nás má na starosti stran podnájemních smluv, jsme měli likvidaci události vyřešenou do 5 dnů. To je čas, který jsem s jinými dodavateli musel věnovat čekání na servisního technika. U Jungu mám za tu dobu opravený vozík a vyřízenou pojistku.“

Důvěra a perfektní servis jako základ dlouhodobé spolupráce.

Dodání manipulační techniky není jen o dodání stroje, je to o dodání služby, která po celou dobu kontraktu bude zákazníkovi zajišťovat nepřetržitý tok materiálu. A to se neobejde bez silného týmu.

„V dnešní době poznamenané COVID situací, společenským omezením a nejistotou, se nedá stavět na ničem jiném, než na vzájemné důvěře. Technici Jungheinrichu mají vstupní karty k VZV, přesně vědí, kde co je a co mají dělat. Nejčastěji potřebné díly mají stále v autě a my tak máme jistotu, že naše vozíky budou opět rychle k dispozici a neohrozíme tak dodávky našim zákazníkům," říká David Pernický, vedoucí logistiky Promens Zlín a.s.

Rychlé objednání servisu s aplikací Call4Service

Promens Zlín a.s. je jedním z českých zákazníků, kteří již využívají aplikaci Jungheinrich Call4Service. Díky ní mají možnost jednoduše a rychle objednávat servisní zásah na konkrétní vozík, a to bez nutnosti volání na servisní linku. Dispečer Jungheinrich zprávu z aplikace zpracuje a naplánuje servisní zásah.

David Pernický
vedoucí interní logistiky Promens Zlín a.s.

„Během jedné minuty máme zadaný požadavek a většinou máme do 5 minut od jeho odeslání zpět zprávu o tom, kdy který technik přijede."

„Jsme moderní firma, která má ráda nové technologie. Do aplikace Call4Service jsme nahráli naše vozíky včetně interního označení. Během jedné minuty máme zadaný požadavek a většinou máme do 5 minut od jeho odeslání zpět zprávu o tom, kdy který technik přijede. Nemusím nic vysvětlovat po telefonu, jen vyberu vozík a zadám požadavek,“ shrnuje David Pernický konkrétní přínosy aplikace, která je dostupná všem zákazníkům v Čechách. V Promens Zlín mají do aplikace přístup předáci logistiky v jednotlivých procesech, díky čemuž se celý proces od zjištění závady po potvrzení termínu příjezdu technika ještě zkrátil, přičemž vedoucí má stále přehled o všech servisních zásazích. Výhodou je i komplexní přehled všech historických servisních zpráv na jednom místě v elektronické podobě.

O společnosti Promens Zlín a.s.

Společnost Promens Zlín a.s. je předním výrobcem karosářských dílů z plastů. Díky unikátní kombinaci výrobních technologií je výsledný produkt ze Zlína výjimečný svými technickými vlastnostmi i kvalitou. Důkazem je portfolio zákazníků, mezi které patří IVECO, VOLVO, BOBCAT, ZETOR, nebo třeba společnost NIKOLA, vyrábějící plně elektrické kamiony.

Podívejte se na fotky z provozu:

Případovou studii ve formátu pdf najdete zde:

Máte otázky?