Call4Service
+420 313 333 111 Telefon
Kontaktní formulář
Newsletter
Servis Jungheinrich

Poprodejní servis s neutrálními emisemi CO2

Pilotní projekt poprodejního servisu s neutrálními emisemi CO2 v Norsku zahrnuje mimo jiné méně ujetých kilometrů díky dynamickému plánování tras. Projekt udržitelné vodní energie následně kompenzuje emise, kterým se nelze vyhnout
 

V rámci pilotního projektu v Norsku začala společnost Jungheinrich poskytovat poprodejní služby neutrální z hlediska emisí CO2. Cílem je ve střednědobém horizontu ušetřit až 60 % emisí vznikajících při poprodejním servisu, a tím významně přispět k větší ochraně klimatu a šetření zdrojů v intralogistice. Zbývající emise jsou řešeny kompenzačními opatřeními.

Na základě uhlíkové stopy norského poprodejního servisu pro rok 2020 vypracovala společnost Jungheinrich společně se svým projektovým partnerem Fokus Zukunft seznam opatření ke snížení emisí CO2. Patří mezi ně dynamické plánování tras založené na inteligentním softwaru, který optimalizuje jízdy servisních aut v Norsku. Systém reaguje na všechny události dne a trvale upravuje plánování tak, aby zakázky byly vždy zasílány pracovníkům v okolí daného místa. Jen v širší oblasti Osla se tak ročně ušetří přibližně 2 800 kilometrů jízdy na jedno auto, a tím i značná část emisí.

V rámci speciálního řidičského školení byli všichni technici zákaznického servisu rovněž vyškoleni k jízdě šetrné k životnímu prostředí. Výsledkem je až 15% úspora pohonných hmot a energie na provoz jednoho auta. Společnost Jungheinrich zároveň postupně převádí svou flotilu servisních aut v Norsku na plně elektrická a neustále pracuje na optimalizaci hmotnosti a zatížení aut. 

Nevyhnutelné emise společnost kompenzuje účastí na projektu udržitelné vodní energie. S neustálým vývojem a postupným zaváděním opatření ke snižování emisí by se měl i nadále snižovat podíl dříve nevyhnutelných emisí. Po pilotním projektu v Norsku budou na CO2 neutrální zákaznický servis převedeny i poprodejní servisní týmy v Nizozemsku a Velké Británii. Pilotní projekt udržitelného poprodejního servisu podtrhuje závazek společnosti Jungheinrich v boji proti změně klimatu a představuje důležitý milník k dosažení cíle klimatické neutrality.

Na celém světě je ve 40 zemích celkem více než 5 700 servisních techniků Jungheinrich, kteří provádí servis vozíků, automatických systémů a skladových zařízení Jungheinrich. Široká servisní síť zajišťuje zákazníkům společnosti Jungheinrich přímou podporu přímo na místě a je tak základem pro maximální rychlost reakce v případě poruch s cílem minimalizovat prostoje. Poprodejní servis tak významně přispívá ke spokojenosti zákazníků a kvalitě společnosti Jungheinrich. Kromě servisu produktů a řešení Jungheinrich nabízí i další služby, jako je prevence nehod a energetický management. Společnost Jungheinrich má v Kaltenkirchenu moderní středisko náhradních dílů pro své stále rostoucí poprodejní služby. Toto distribuční centrum a mnoho dalších míst v mezinárodní síti zajišťuje optimální dodávky náhradních dílů pro servis Jungheinrich po celém světě.

Máte otázky?