Call4Service
+420 313 333 111 Telefon
Kontaktní formulář
Newsletter
Retraky

Retraky

Zásadním faktorem efektivity intralogistiky a skladování je efektivní využití prostoru. Vozíky s výsuvným sloupem, neboli retraky, umožňují instalaci užších uliček, než klasické čelní vozíky s protizávažím. Díky tomu můžete mít na stejné ploše více regálů a více zboží. Retraky navíc dosahují vyšších maximálních výšek uložení, a to až 14 metrů.

Jungheinrich vyvinul první retrak na světě již v 60. letech a i dnes představují vozíky s výsuvným sloupem Jungheirnich špičku na trhu s nejvyššími rychlsotmi zdvihu/ spouštění i pojezdu. Vlajkovou lodí produktové řady Jungheinrich je pak retrak ETV 216i - první retrak na světě s plně integrovanou Lithium-iontovou baterií.

Vyrobeno v České republice: od roku 2023 jsou retraky Jungheinrich ETV 216i vyráběny v novém výrobním závodě v Chomutově. Během druhé poloviny roku 2024 sem bude postupně přesunuta kompletní produktová řada retraků.

Jungheinrich loweringPRO

Každá sekunda se počítá!

Nové retraky Jungheinrich ETV s optimalizovaným zdvihovým zařízením a systémem Jungheinrich loweringPRO nabízejí bezkonkurenční rychlost spouštění až 1,2 m/s a zvyšují tak obrátkovost zboží. Jste připraveni dosáhnout nejvyšších standardů v efektivitě, bezpečnosti a inovacích?

Optimalizovaná koncepce sloupu retraků: 

  • Jungheinrich loweringPRO (volitelné) - rychlost spouštění až 1,2 m/s
  • Plynulé přechody sloupu a jemné koncové dorazy při vysouvání pro plynulou práci
  • Redukce hluku pro tichý provoz
  • Výška zdvihu až 14 m pro maximální využití skladu
  • Perfektní výhled pro zvýšení bezpečnosti a rychlosti založení
  • Zbytková nosnost až 750 kg
  • Pozicionér vidlic pro bezpečnou manipulaci se širokými břemeny

ETV 216i

Světově první vysokozdvižný vozík s výsuvným sloupem s plně integrovanou lithium-iontovou baterií.
 

Princip retraku.

Retraky nabízejí dvě hlavní výhody: kompaktní konstrukci a ohromující výšku zdvihu až 14 metrů. Sloup retraku se při vyzvedávání nákladů vysouvá dopředu, až jsou vidle vysunuté před vozíkem. Zboží je poté „zataženo zpět“ mezi přední a zadní nápravu pro následnou přepravu. Tento koncept zkracuje celkovou délku vozíku, díky čemuž je vozík extrémně hbitý a dokáže se i s paletou vytočit ve výrazně užší uličce, než klasický čelní vozík. Zlepšuje také jízdní stabilitu a minimalizuje potřebu kompenzace pomocí protizávaží. Díky tomu retraky Jungheinrich dokáží rychle a bezpečně přepravovat náklady o hmotnosti až 2,5 tuny.

Čelní elektrický vozík EFG

PRODEJ

E-mail: prodej@jungheinrich.cz

Kontaktujte nás

Máte otázky?