WMS - řízení skladu

Inteligentní a rozsáhlý systém správy skladu (Warehouse Management System).

Inteligentní řízení skladu

Obrázek zvětšíte kurzorem myši

Zaslat online poptávku

Základní vlastnosti

  • Individuální řešení se širokým rozsahem funkcí
  • Jedinečná jistota do budoucnosti
  • Vysoký stupeň flexibility a spolehlivosti
  • Modulární konstrukce
  • Inovativní funkce
  • Jednoduché napojení

Jungheinrich WMS – individuální a komplexní řešení v oblasti řízení skladu.
Inteligentní systém pro řízení skladu Jungheinrich Warehouse Management System (WMS) nezávislý oboru je určen ke správě, řízení a optimalizace vašeho skladu a tím trvale zajišťuje efektivní a snadný průběh procesů. Naše komplexní řešení perfektně koncipované v souladu vašimi potřebami v oblasti řízení skladu k přizpůsobení softwaru potřebám vaší společnosti, a ne naopak.

Jungheinrich WMS vyvíjí naši odborníci na softwarová a logistická řešení již déle než 20 let na bázi nejmodernějších trendů v intralogistice. Zaručujeme vám tak, že se budete moci i v budoucnu postavit jakýmkoli intralogistickým výzvám. Našimi inteligentními funkcemi podporujeme neustálý proces zlepšování ve vašem podniku.

Spolehlivý. Flexibilní. S jistou budoucností.
Podle aktuálního průzkumu trhu je průměrná délka použití softwaru pro správu skladu více než 15 let. Je dobré vědět, že s Jungheinrich WMS máte jistotu do budoucna zaručenou. Váš Jungheinrich WMS zůstává navždy „mladý“. Jungheinrich nabízí jedinečnou kompatibilitu budoucích řešení pro všechny obory, která i do budoucna zajistí, že váš Jungheinrich WMS bude vždy funkční a aktualizovatelný. Kdykoli tak můžete přejít na aktuální verzi a profitovat již dnes z nejnovějších výsledků vývoje.

A to nejlepší nakonec: Spolu s vaším růstem poroste i váš software. Díky modulární struktuře a vícerozměrnému modelu konfigurací zajistí systém Jungheinrich WMS snadné přizpůsobení budoucím změnám. Kromě toho je Jungheinrich WMS schopen obsluhovat více zákazníků (multi-client capability) a dodává se v různých jazykových mutacích.

Snadné zapojení.
Jednoduchá integrace. Prostřednictvím standardních rozhraní zajišťuje Jungheinrich WMS výměnu dat a komunikaci se všemi běžnými Host a ERP systémy.

Jungheinrich WMS nabízí vše, co potřebujete pro snazší a cenově dostupnější správu vašeho skladu – a mnohé navíc.

Přehled výhod

  • Vyšší produktivita
  • Větší transparentnost
  • Snadné a cenově zajímavější řízení skladu
  • Nesčetné reference
  • Servis a podpora 24/7
  • Méně chyb
  • Vyšší míra připravenosti k okamžitému dodání zboží
  • Zkušenosti v řádu desetiletí
  • Profesionální plánování
  • Vynikající poměr ceny a výkonu

Zobrazit detaily výhod

Detaily výhod

Vyšší produktivita

Zvyšte produktivitu a efektivitu procesů ve vašem skladu zobrazením a optimalizací procesů, tras a prostorového využití pomocí našeho Jungheinrich WMS. Jen samotná skutečnost, že nebudete muset hledat dokumenty, informace, palety nebo zboží a tím ušetříte svůj čas, má výrazný pozitivní vliv na zvýšení výkonu skladu. Nehledě na to můžete inicializovat vlastní dynamickou optimalizaci jako jsou např. překládky či permanentní ABC analýzy. Díky ERP integraci vystavíte dodací listy, přepravní doklady či jiné dokumenty jednoduše jediným stiskem tlačítka.

Méně chyb

Jungheinrich WMS podporuje všechny intralogistické procesy a snižuje frekvenci výskytu chyb díky vylepšené procesní spolehlivosti. Každý zaměstnanec obdrží přesné pokyny s optimalizací tras pro nakládání, vykládání a vychystávání v reálném čase, a to na displeji ručního terminálu, popř. na terminálu vozíku přímo na vozíku. Už během vychystávání se přitom potvrdí všechny pracovní kroky, proběhnou okamžitá zpětná hlášení pohybu zboží na WMS a jejich kontrola zde v reálném čase. Tak se eliminuje výskyt chyb při expedici a tím náročné zpracovávání vratek a vyřizování opravných dodávek. Navíc je zde i možnost dalšího zvýšení spolehlivosti procesů (polo)automatickým zpracováním přepravních úkolů, např. použitím Jungheinrich navigace ve skladu nebo inovativní techniky vychystávání jako je Pick-by-Light.

Větší transparentnost

Prostřednictvím procesů založených na bezdrátovém přenosu dat a evidence veškerého pohybu zboží v reálném čase v Jungheinrich WMS dosáhnete maximální transparentnosti a přesnosti evidence skladových zásob. Individuální možnosti konfigurace vyhodnocení a přesné analýzy kromě toho umožňují vyhledávat skryté potenciály ve správě a řízení skladu a podstatně efektivněji nastavovat procesy během provozu.

Vyšší míra připravenosti k okamžitému dodání zboží

Díky maximální přesnosti evidence skladových zásob a jejich transparentnosti vždy přesně víte, kolik kusů kterého artiklu máte ve skladu. „Out-of-Stock“ situace a z toho vyplývající zpoždění dodávek lze zcela eliminovat a zajistit opravné, resp. dodatečné dodávky automaticky prostřednictvím napojeného ERP systému.

Snadné a cenově zajímavější řízení skladu

Jungheinrich WMS komplexně spravuje, řídí a optimalizuje váš sklad. Maximální stupeň využití prostoru a minimální skladové zásoby zaručují výrazné zlepšení hospodárnosti. I inventury tak zvládnete snadněji a rychleji než kdykoli předtím - Jungheinrich WMS samozřejmě podporuje i „permanentní inventuru“.

Zkušenosti v řádu desetiletí

Již dlouhá desetiletí symbolizuje značka Jungheinrich nejlepší intralogistická řešení a kvalitu, která nemá jen tak obdoby, a to i v případě softwaru pro správu skladu. A to proto, že náš software vyvíjíme sami s využitím našeho komplexního know-how ve všech oborech. To je i výhodou pro vás v rámci poskytování technické podpory, protože odpovědi na své otázky obdržíte vždy z první ruky.

Nesčetné reference

Díky své více než 60leté zkušenosti v oblasti intralogistiky nabízí Jungheinrich široké spektrum referencí téměř ve všech průmyslových oblastech.

Profesionální plánování

Jako poskytovatelé inteligentních intralogistických řešení zajišťujeme optimální souhru člověk-stroj-software při zohlednění všech specifik prostředí skladu - od poradenství, analýzy a vytvoření plánu, přes realizaci a údržbu až po vyškolení personálu. U nás si užíváte nejen výhod komplexního dodavatele, ale i odborníka na software a podnikové procesy. Nabízíme vám spolehlivou a kvalitní péči - od prvního kontaktu po podporu ve všech fázích procesu.

Servis a podpora 24/7

S koncepcí komplexního servisu a podpory ze strany společnost Jungheinrich se můžete spolehnout na to, že procesy ve vašem skladu budou efektivní i dlouho po jeho prvním uvedení do provozu. Naši zaměstnanci zákaznické podpory jsou vám k dispozici podle potřeby 24 hodin denně 365 dní v roce a poskytnou vám prostřednictvím vzdáleného přístupu rychlou a spolehlivou podporu při všech vašich dotazech a požadavcích.

Vynikající poměr ceny a výkonu

Díky celostnímu portfóliu nabízí Jungheinrich jako generální dodavatel na přání kompletní IT řešení pro váš sklad z jedné ruky a zaručuje vám tak konkurenceschopnost a jistotu do budoucnosti.

Zaslat online poptávku

Online dotaz

Kontaktujte nás

Máte dotaz k našim produktům nebo
službám? Zašlete nám svůj dotaz!
Dále

Newsletter přihlášení
Katalog ZDARMA

Vážení zákazníci, prosím, vyplňte formulář a získáte od nás katalog ZDARMA 

E-SHOP
  • Zvedací stoly
    pro práci bez namáhání zad
    pro práci bez namáhání zad

    v nabídce různé druhy

    cena od Kč 7.811,- Navštívit E-SHOP

  • Dílenské vozíky
    100% výsuv zásuvek
    100% výsuv zásuvek

    Bezpečné skladování nářadí

    od Kč 7 700,- Navštívit E-SHOP

  • Policové regály
    nabídka různých rozměrů
    nabídka různých rozměrů

    Nakupujte nyní nově v našem e-shopu

    od Kč 820,- Navštívit E-SHOP

  • Paletové vozíky Ameise
    pro univezrální, každodenní použití
    pro univezrální, každodenní použití

    Robustní vozík s dlouhou životností

    cena od Kč 8.595,- Navštívit E-SHOP

  • Zametač Steinbock
    pro vnitřní i venkovní prostory
    pro vnitřní i venkovní prostory

    Nakupujte v našem e-shopu!

    cena od Kč 12.003,- Navštívit E-SHOP

Multimediální prezentace

 

Výhody spojení systémového vozíku EKX a systému WMS

 

 

 

Případové studie

Benteler Automotive Rumburk s.r.o.