Pronájem nebo nákup? Zakládání nebo tahání nákladu? Venku nebo uvnitř? S naším online poradcem pro výběr vozíků najdete ten pravý vozík pro Vaše potřeby.
Pronájem nebo nákup? Zakládání nebo tahání nákladu? Venku nebo uvnitř? S naším online poradcem pro výběr vozíků najdete ten pravý vozík pro Vaše potřeby.
Zvyšte disponibilitu a efektivitu využití nákladů na Vaši flotilu vozíků využitím systému ISM Online.
Fleet Management systém Jungheinrich FMS je digitální řešení pro efektivní správu flotily vozíků napříč lokalitami. Tento webový nástroj spojuje údaje o vozících a obchodní údaje do jednoho systému a poskytuje komplexní analýzy, které slouží jako ideální podklad pro přijímání důležitých obchodních rozhodnutí.
Díky inteligentnímu řízení přístupu, hlášení událostí i údajů o nákladech a produktivitě můžete pomocí systému Jungheinrich FMS zvýšit využití své flotily vozíků, snížit provozní náklady a zvýšit úroveň bezpečnosti zaměstnanců i strojů. Stačí se rozhodnout, které moduly do svého řešení zahrnete.
Výhody pro Vás
Jednoduché přidělování přístupových práv a upozornění v případě nárazu pro zvýšení bezpečnosti.
Podrobné obchodní analýzy včetně úplné transparentnosti nákladů s cílem identifikovat potenciál úspor.
Hloubkové analýzy týkající se využití a nasazení Vašich vozíků s cílem zvýšit produktivitu.
Individuálně konfigurovatelná varování v případě kritických událostí a vizuální zvýraznění relevantních informací o flotile vozíků jako základ pro rychlou akci.
Platforma IoT připravena na budoucnost s volitelným rozhraním API.
Vlastnosti
Maximální bezpečnost personálu, strojů a dat
Jednoduché přidělování a správa přístupů pro jednotlivé vozíky, všechny vozíky nebo konkrétní skupiny vozíků.
Upozornění na končící platnost oprávnění obsluhy.
Individuální vytváření skupin vozíků podle specifických požadavků zákazníka.
Anonymní vyhodnocování nasazení obsluhy.
Řízení událostí pro maximální bezpečnost ve skladu a plně funkční vozíky
Automatické zaznamenávání a dokumentace nárazů.
Upozornění v případě středně závažných až závažných nárazů.
Zvýšená bezpečnost díky automatickému spuštění pomalé jízdy nebo vypnutí po nárazu v závislosti na individuální konfiguraci zákazníka.
Předkonfigurované parametry nárazu pro každý typ vozíku s možností volitelného přizpůsobení.
Všechny důležité údaje v kostce
Úplný přehled o velikosti a složení flotily vozíků na místní i globální úrovni.
Užitečné a přesné údaje pro všechny vozíky, které jsou kdykoli snadno dostupné.
Rychlý přehled aktuálních motohodin všech vozíků.
Optimalizujte využití vozíků a snižte jejich opotřebení.
Automatické zaznamenávání aktuálních motohodin všech vozíků Jungheinrich a volitelné ruční zadávání motohodin pro uživatelem definovaná zařízení.
Užitečné předpovědi motohodin pro vozíky s plnými servisními smlouvami pro dodržení smluvně dohodnutých limitů a automatické upozornění v případě překročení individuálně nastavené hranice.
Rychlá identifikace vozíků s vysokým nebo nízkým počtem motohodin pro minimalizaci opotřebení u vozíků s plnými servisními smlouvami.
Přehled všech nákladů
Vysoká míra transparentnosti všech servisních a finančních nákladů se samostatným hlášením nárazových poškození i manuální specifikací dodatečných nákladů.
Jednoduchá identifikace potenciálu úspor díky automatickým klíčovým ukazatelům nákladů pro všechny lokality a vozíky za uživatelem definovaná období.
Srovnatelnost různých nákladových středisek nebo lokalit na základě individuálních analýz nákladů.
Kompletní prezentace všech servisních výkazů včetně četných analytických funkcí a volitelného stahování souborů PDF.
Zvýšení produktivity díky hloubkovým analýzám
Snadná identifikace nevyužitých nebo chybějících kapacit pro optimalizaci složení flotily vozíků.
Rychlé odhalení a podrobné vyhodnocení špiček využití.
Vynikající přehled a srovnatelnost úrovně produktivity ve všech lokalitách za uživatelem definované období na základě různých možností filtrování.
Možnost ukládání individuálně nakonfigurovaných analýz pro opakované použití v systému nebo pro sdílení analýzy.
Nepřetržitý kontakt se zákaznickým servisem jediným kliknutím.
Přímé zadávání servisních požadavků přímo prostřednictvím portálu.
Nepřetržitá dostupnost zákaznické podpory Jungheinrich.
Rychlý a komplexní přehled všech otevřených a uzavřených servisních požadavků.
Přizpůsobitelný systém správy flotily vozíků
Modulární design: vyberte si přesně ty funkce, které potřebujete.
Mapování jednotlivých organizačních struktur (např. nákladových středisek, výrobních linek).
Ruční přidání zařízení třetích stran, které umožní evidenci všech údajů o flotile vozíků.
Komplexní přizpůsobení s personalizovanými funkcemi (např. přiřazení interních sériových čísel, interních názvů poboček).
Individuální definice hraničních hodnot a skupin vozíků v rámci modulů.
Volitelné rozhraní API pro data umožňující integraci dat do Vašich systémů.
Rozsáhlé možnosti anonymizace.
Maximální zabezpečení dat
Plné dodržování nařízení GDPR.
Ukládání a zpracování dat uvnitř EU.
Rozsáhlé možnosti anonymizace.
Přístupová práva založená na rolích pro zajištění důvěrnosti - uživatelé mají přístup pouze k datům a informacím, které potřebují pro svou práci.
Řešení připravené na budoucnost s neustálým vývojem
Snadné rozšíření díky modulární struktuře.
Neustálý vývoj a vylepšování algoritmů, funkcí a doporučení pro optimalizaci systému.
Využití plného potenciálu nových vozíků díky okamžité integraci systému a plné škálovatelnosti.
Certifikát ISO 27001
Certifikát bezpečnosti informací ISO/IEC 27001: Na vývoj a provoz našich digitálních řešení se vztahují nejvyšší bezpečnostní standardy, které chrání vaše informace.